jag tror våren kryper närmre....

...för idag skiner solen, himlen är blå och fåglarna kvittrar lite så där lagom vårlikt.
inte så där hysteriskt som om de gick på LSD som de kan göra när de blir riktigt varmt.

skönt. Någon minusgrad. Lugnt på jobbet idag, inga elever än, och på eftermiddagen skall jag knalla iväg till sjukhuset för att träffa några elever som gör praktik.
lite lagom. ser mycket fram emot eftermiddagen när jag skall träffa nettan och dricka vin och lyssna till fredrik lindström. han är klok som en bok.

Och imorgon är jag ledig. kan ni fatta så bra jag har det? Jag skall hem til linda och käka frulle imorgon, och det skall bli kul att träffa henne utan att mina barn stökar sönder hela huset.
Lugnt och stilla ska det bli.

sedan skall pelle köra Malin/mattias till flyget för de skall åka till solen. lyllo dem.

Såg ni att jag vann en pilates/balans/yoga/jympaboll eller vad de heter? jodå, jag var inne på en blogg och hon hade en tävling. och JAG VANN!!!!
Heheheh så snart kommer det hem en boll till mig som jag skall ligga och rulla på. det är säkert skönt för ryggen. det.

Nähä, nu skall jag göra lite nytta (tror jag)
Tudilooo

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Eva K

Skicka din postadress till eva.kihlströ[email protected] så skickar jag mitt "en-månadsjubileums-paket" från staden lagom till dej!

Jag skulle ju lotta ut det bland de som kommenterade under gårdagen, och det var ingen av de 52 unika besökarna som vågade, så du vinner det också (- plus pilatesbollen, det var ju mera tur)!

2008-03-04 @ 14:45:30
URL: http://evaihjo.blogspot.com
>Jag som skrev: Linda

Ja man har ju verkligen fått vårkänslor.....ända tills jag kom til jobbet var jag på VÅRHUMÖR....då berättar de att det ska komma SNÖÖÖÖ hm hoppas de på vädret har sett fel...

Läste artikeln ang Julia....visste inte vad jag skulle kommentera...hoppas den hjälper folk som upplevt det Ni har gjort...mina tårar rann nerför kinden iaf.... Starkt att berätta om det...om hur Ni upplevde det...

2008-03-04 @ 22:59:26
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0