jäkligt fuskigt.

...alltså kolla här:


Hur kan man se så fräääääsch ut när man fått tvillingar? Jag såg INTE så fräck ut. Å andra sidan hade ju jag inget PT, eller egen kock, eller egen sminkös eller egen frisör. Jag hade bara mig själv. Och det kan ju vara svårt att kombinera alla de olika rollerna.
Hahahahaha hon LER NU, ja. Vänta bara tills några veckor och månader går och så får vi se hur glad hon ser ut när hon inte fått sova på evigheter, har kräksfläckar överallt, luktar bebisbajs, och är allmänt gråtmild för att hennes man inte orkar med att se henne och drar iväg.
Jag skulle vilja se henne SÅDAN på ett omslag.
För att göra det lite mera realistiskt liksom.

Eller hur??

Hahahaha eller som jag säger i mina mörkaste stunder:

MMMMooooooooahhhaaahhaaaaa
fast nu kom jag ju på:

Hon har väl en egen (minst en) barnflicka också.

Hon kommer aldrig komma till verkligheten.

Så här ser verkligheten ut:
image164
Fast å andra sidan så ser jag ju rätt glad ut, fast det var tur att det inte var en närbild. Lite smink och softat ljus hade gjort susen. Notera den vilt stirrande blicken, paniken bakom de glasartade ögonen.....

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Lia Florenz

hahha min mamma såg inte heller fräsch ut eftr hon fått tvillingar ;)

2008-03-22 @ 09:24:18
URL: http://mydearbylia.blogg.se
>Jag som skrev: Kattis

Hej!
Jag giller verkligen din blogg. Har skrattat mycket.
Den är fin också.
Ha det gott!
Kattis

2008-03-24 @ 10:14:43
URL: http://kattis11.blogg.se
>Jag som skrev: Jessi

men verkligheten är mycket bättre :)

2008-03-27 @ 13:40:04
URL: http://jessi91.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0