ledig. pluggar.

...men vart tog all energin vägen som jag kände imorse när jag vaknade?
Solen lös ut, himlen var blå och mullvaden hade inte varit framme under natten. Eller, han hade inte gjort nya högar i alla fall.....Energin sprudlade, jag kände att livet lekte.

Och sedan gick jag ur sängen. Och allt föll liksom till marken.

Nu är smågrabbarna på dagis, för jag MÅSTE förbereda skolarbetet för nästa vecka.
Sedan vill Hugo leka med Manne så honom har jag cyklat och lämnat där. Kom hem, klippte ner äppelträdet, sopade upp granrna, och blev så trött i armarna att jag knappt kunde lyfta dem för att få upp nyckeln och komma in.

vad är det fel för på mig då? Förutom en nytillkommen dunderförkylning så kan man ju ställa sig den frågan. Flera gånger.

Men nu så har jag faktiskt gjort lite av mina uppgifter. Funderar på att passa på att sova lite. Jag tror jag behöver det.
Sedan skall jag ta mig en kopp kaffe till. Intressant att veta va?

ps vad är det för fel på katten??

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0