Måndag. ny vecka. ny förkylning.

ja så typiskt, men är det inte.
Igår var jag ju extra duktig (yckte jag själv) när jag gick ner på kvällen och körde ett extra pass på crossen. Sedan fick jag för mig att glo på film.
Det blev en skräckrulle.
Saw 4.
Lite meningslöst och besinningslöst mördande med blod, slafs och slabb sitter ju aldrig fel på en söndagskväll.

Och tja, det var ju precis var det var.

Men i dag så var jag hemma med Gurkan som har feber (igen) och själv vaknade jag med halsont. Alltid lika trevligt.
Så när alla andra friska barn var avlämnade, så drog han och jag till Tingsryd och fikade. Det tyckte han var trevligt.
Hem och lekte i solen på eftermiddagen.
Vilket underbart väder!!
Det var som om våren har slagit undan benen på Kung Bore.

Hit får han inte komma.
Städade ute ialla fall. Åkte och köpte fina blommor till entrén.
Tjusigt värre.

det finns inget som lite fina vårblommor som sätter fart på livsandarna. Det, eller en rejäl fest.

Varför inte kombinera de två??
 

Visst kan man välklassificera ananasen som en typisk vårblomma?

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0