mår illa. Vill sova

Idag är jag ICKE piggelin.
Fick så ont ir yggen igår, nästa ryggskott.
Och inatt när jag skulle sova så kom ju förstås alla barnen och låg PÅ mig, så det var ju svårt att vrida sig för att skona ryggen.
Och kl 04 (när jag varit vaken varje halvtimme) så orkade jaginte mera utan gick upp för att pilla i mig nåt smärtstillande.

det enda jag hittade var tradolan. Så jag slängde i mig 100 mg.
Gonatt.
Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag skall ta vägen, och illamående.
Där fick jag.

Jag känner mig så där löljigt lipfärdig. Undra om jag skall helt enkelt åka hem och sova lite.

strunta i alla möten i eftermiddag och sova.
Fast ikväll kommer Simone och Andre hem till mig för att fika lite. Skall bli trevligt, men jag hoppas att jag kan hålla mig vaken.

Nu är det bäst att jag loggar ut, innan jag gnäller ihjäl mig.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0