neeeej nu blev jag för trött oxå

...men hur skall detta gå då??
Jag är supertrött. Hugo ville hem till farmor och köra med sitt nya hyss ; Hartsfiol.
Han har övat hela dagen på våra fönster.
han har väntat på att grannarna skall komma hem för att gå dit och skrämma dem med sin hartfiol.

Men de är inte hemma. Nu är det mörkt, och jag är ju ensam hemma, så jag kan ju inte gå med ut. Så då ringde han hem till farmor och fick henne att komma hit, så nu gick de hem för att skrämma farfar.

Sedan skulle han sova över där.

Och jag som hade sett fram emot att glo på melodifestivalen. Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.
Undra om jag skall sova en stund här på soffan?

Ingen dum idé va?

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0