Nu fick SOS Alarm lite att göra

som vanligt.
Mitt minne är ju som en guldfisk´s. vara i ungefär två sekunder.
Imorse skulle jag vara lite duktig och gå ner i källaren och sätta på en tvättmaskin. Hinner knappt ner för trappan förrän larmet går.
Gustav tyckte att det var hysteriskt roligt, jag rodnade och Pelle kom springande med telefonen.
Sedan ringde SoS och så skall man ju byta hemliga kod-ord med varandra så att de vet att det inte finns någon skummis i huset.
Jag vet inte hur många gånger som jag GLÖMMER av att larma av innan jag går ner....
Det börjar bli pinsamt.
Men hon var så snäll och trevlig på SOS så det var nog ingen fara.

Hon fick ju prata med mig, ju.

image165

nu skall jag dricka kaffe. Och ta hand om tvätten. (Ja jag har larmat av nu...)


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Kattis

Hej!
Det kan ju hända även den bästa.
På mitt jobb vill ingen larma så de väntar tills jag kommer eller så springer alla ut när jag ska gå.
Ha det gott!
K

2008-03-24 @ 10:05:17
URL: http://kattis11.blogg.se
>Jag som skrev: Man och mode

vadå kodord? :p

2008-03-24 @ 10:07:06
URL: http://manochmode.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0