Ömsom vin och ömsom vatten.

Ja, nu regnar det i och för sig inte vin ( You wish) men vatten kan man ju säga att det kommit en försvarlig mängd.
Till och från, skall tilläggas. Sedan kommer solen den blyga, som så fort den har visat sitt bleka nylle bestämmer sig för att gömma sig bakom regnmolnen igen.
Fast det är ju OK.
Käkade lunch med alla barnen hos kära svärmor och svärfar idag. Vi gjorde sjömansbiff.
Gott.
Och sedan hem och leka i trädgården.
Eller rättelse; barnen lekte och jag rensade rabatterna.
Visst förstår ni, jag tycker ju om att det är fint i trädgården, och oddsen har ju ökat att ha det fint och lövfritt nu sedan eken åkte iväg.

Sen började kaffetrmen dra nåt alldeles väldigt så det var ju bara att dra sig inåt.
hugo har fått migrän, fått Alvedon och Ipren, har vilat i tysta mörka rummet och nu känner han sig bättre (en isglass gjorde väl sitt till oxå).
Småfisarna har badat och är redan iklädda pyjamas.
Man får ju förbereda sig.....

Kan inte glömma Björn Gustavsson igår på MF, helt fantastisk.
Skall se om jag hittar nåt klipp

Jodå....
.

Kolla igen och NJUT.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0