Onsdag, men varför snö??

Ja, det kan man verkligen undra. Det som har varit så himla fint väder och vår i luften.
Blommorna har ju kommit och idag skulle vi vår-klippa häcken.

Och så snöar det. Ja, vad säger man. Blött blev det i alla fall.
Men vi slet på där ute i det vindpinade snöblåsten och körde motorsägen så högt att de nyfikna grannarna  kom ut för att kolla.
Men nu är häcken nersågad och den blir nog fin till sommaren när den har tagit sig.

Och imorgon skall jag käka lunch med Anette. Skall bli trevligt.
Undrar om jag skall hinna upp till Linda och bebisen?

Jo, jag vill se underverket....

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Ja vi undrade oxå varför snön kom..vi gjorde vårfint här hemma i måndags **suck**

2008-03-12 @ 22:11:16
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0