stil-ikon? njaaaeee

..skulle inte tro det. men det är väl som det blir när den här artikeln i Aftonbladet/ Sofie Fahrman (självutnämd stilexpert)
Allvarligt. jag kan bara inte tycka att Sienna Miller är en stil-ikon och att hon har så snygga kläder.

Jag tycker kläderna är gräsliga. Särskilt den där senapsgula klänningen i mitten med nån mystisk sak runt halsen.
Och leopardkläder går ALLTID bort , men det är ju bara min åsikt.

Pengar =inte alltid synonymt med god smak.

Men smaken är ju uppenbarligen som baken.

inte undra på att alla unga tonårstjejer känner pressen att banta ner sig och se ut som en anorektisk flaggstång i alldeles för stora skor, om det är det enda som visas i artiklarna.
Kan man inte få se lite normalstora människor (finns väl för tusan såna kändisar också!!!) som visar sin stil.

Måste man alltid fokusera på storlek 32?
Hm. jag tycker att vi skall tänka till lite, vad ger vi för signaler egentligen? Bara du är smal, framgångsrik såblir du lycklig.
Ja, också måste du vara perfekt också. och så MÅSTE du ha de där designerkläderna, och de rätta accessoarerna även om din ensamstående mamma får ta två extrajobb för att tjäna ihop till dina designerjeans. Annars blir du mobbad förstår du. Men då har du din själv att skylla. Du förstår väl att du inte kan gå omkring i din "egen"stil och se ut som dig själv? Nej, du måste se ut som alla andra (fast ni är grundlurade till att tro att ni har en egen skön stajl)

MMMOOOAAHHHHAAAAA (det är säkert clownimperiet som ligger bakom)

Och så undrar vi varför samhället ser ut som det gör.


Och retuschera bilder? Näääää, inte vi, våra kändisar har verkligen sådan rosenknoppsskimrande hy. typ

Äh,
nu skall jag ha mera kaffe och lugna ner mig.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0