trädgårdstomten här

...har varit ute med ungarna i solen. Så skönt när den lyser på min trötta, och blekfeta kropp. Ja det är ju inte så att jag går näck ute i trädgården, men i nyllet blev det varmt iallafall.
Gjorde lite diskret trädgårdsarbete, genom att försöka rensa ur min numera nedklippta häck. Svärmor ich svärfar kom förbi och körde omkring ungarna i skottkärran under tiden. Får väl ta en paus i pluggandet imorgon och gå ut då och fortsätta.

Men nu höre jag att det skall snöa. Igen.
Men nu har ju faktiskt våren kommit så det känns ju extremt onödigt att det skall snöa nu.
Kan man protestera någonstans?

Nu skall jag ta och pynta lite påskris, som jag har satt i en hög vit vas på baksidan. Måste ju påska till det lite....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0