Homegirlsparty

......ja det blev precis lika trevligt som jag anade att det skulle bli.

Vin, skvaller och snacks.
Precis vad jag var i behov av.

Och vad snygga vi var. kolla;



och när man har druckit lite vin så händer det alltid att man skall byta ringsignaler med varandra. Varför är det så egentligen? men jag gav bort  "Vi vinner - ni stinker" med Just d till Simone och av Andrea fick jag en liten skojjig sms.signal som lät som en pizzabagare.

 här sitter de och byter.. pip pip

Kvällen avslutades med att tjejerna (inte jag) drog i sig ett par tequila och ett par stadiga Mintu, och sedan vacklade de ut till sin skjuts som hade kommit.

Låg i säng vid 24.

Tja, så idag sitter jag på altanen och tar det mañana.
Och det är ju liksom inte dumt. Solen steker i nyllet, jag kommer att få en hummer röd färg i ansiktet.
Har läst ut en bok, slö-surfar lite på nätet, har hängt upp några gardiner som min snälle svärmor kommit med.

Dags att fortsätta slappa. Gipset är fortfarande uppe i luften. Foten har svullnat. Gipset klämmer.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0