idag, just nu, känns solen väldigt nära

klockan är halv tio på fm.
ungarna leker i trädgården, och själv sitter jag på altanen och låter solen klappa om mina vinterbleka ben. Fast det kommer ju inte att se superssnyggt ut när de tar av gipset nästa vecka. en gråblek fot som tittar fram längst ner på ett brunt ben.

men det är väl sånt man får ta antar jag.

Va jag egentligen ville ha sagt är att det är så varmt redan. så jag antar att istället för att dra ner till stranden så skall jag ta fram barnens lilla pool och fylla på den.

Så det är planen för idag. plus att äta smörgåstårta som svärmor skulle göra.

Gott.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Cissi

Skönt att du verkar må bättre idag. Kram syster yster

2008-05-12 @ 01:20:49
URL: http://cissisarahmike.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0