nu tycker jag inte om mig

....eller rättare sagt, min fot tycker inte om mig.
Vad fan hade jag uppe på studsmattan att göra? Varför var jag tvungan att just NU sätta upp säkerhetsnätet?
Varför kunde inte jag be min man att göra det?Kunde jag inte be svärmor eller svärfar göra det? kunde jag inte ha bett grannen gör adet? eller brevbäraren?

Näää, för jag är fröken duktig. Jag är som en irländsk setter. Glad, viftar på svansen, och ser allmänt dum ut .

Och nu. Se vad som hände. Nu ligger jag platt, foten så högt upp jag kan, och det känns som om stygnen har gått upp under gipset.
AAAJJJJ. Vill jag vråla högt och orentligt.
Varför varför varför. Där får jag för att jag är så förbannat envis.

None None None None None None


Suck, vad trött jag blir på mig själv.

Hur skall jag lösa detta nu då? Imorgon skall mannen jobba dygn och jag kan ju knappt ligga på soffa hela dagen medan ungarna springer vind för våg.

hmmm.... vad skall jag hitta på.......JO! nu har jag det. SPRIT! jag berusar mig lite så kanske det inte gör så ont.

Apropå sprit och ben. Såg ni puckoidioterna som skulle utföra ett litet försäkringsbedrägeri?
De skulle luras att flickvännens ben hade gått av när en vägg föll ner över det, så skulle de kunna stämma någon för det.
Så vad gör de? Pojkvännen lägger sin flickvänsben på två tegelstenar, super henne full och ger henne Valium, och sedan tar han sats. Och hoppar. Han hoppar högt. Rakt ner på hennes ben. Som följdaktligen går av. 

Men sedan hade ju en kompis till dem filmat och då blev det ju avslöjat.......inga pengar där inte.

Bara i Amerika, ungar, bara i Amerika.

PUCKO är det enda jag har att säga. ja, då får man skylla sig själv. Men det behöver inte jag göra. Jag har all rätt att tycka lite synd om mig själv.

och snart kommer barnen hem från dagis. Upp och se käck ut.
fast jag är lite sur och vresig just nu. För det får man väl vara.??
  

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Charlotte

Ajajaj - hoppas det blir bättre snart.

Nu är det fredagstävling hos mig - hoppas du vill vara med och tävla. Den här gången är vinsten ett ännu vackrare vårleende! :-) Trevlig pingst!

2008-05-09 @ 16:45:56
URL: http://www.charlotte.nu

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0