överlevare.

ja, det är sant.

Jag har överlevt natten. Fast jag sattt uppe mellan 01 till 04.30. Jag satt här och glodde, och kroppen skvallrade att bedövningen släppte. släpade mig isäg och sov oroligt med benet i en konstig vinkel på kuddar,

Och det konstigaste är att det blev ÄNNU värre när jag vaknade.
Då hade bedövningen släppt helt.
så idag har jag faktiskt släpat mig omkring lätt arg och tämligen irriterad.
Med en förlamande trötthet har jag fallit i sömn ett otal gånger.

Nu har min snälle svärmor gått ut med barnen och rastat dem, medan jag har sovit som en gris.

jag har lite svårt att få ögonlocket att stanna UPPE.

Helskumt.
så jag återkommer när min hjärna har vaknat ordentligt.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0