schlager.

Ja hittills har det ju inte varit så muntert.

Ett gäng knasiga artister som skuttar runt och sjunger om konstiga saker, som man inte fattar. Helst Belgien, med sångerskan som ser ut som en stor polkagris och som sjunger på ett låtsasspråk.

var inte det sånt man gjorde i mellanstadiet?

man vad vet jag. den var ju  knätofsliknande.

Och nu kommer Azerbadjan, med en kastrat sångare i vita vingar. Man har uppenbarligen inte roligt i himlen. han tror att han är Jon Bon Jovi Jr.

det här var ju inte roligt. bland det sämsta jag hört, tror jag.

Nä, jag tror att jag går och äter ett äpple istället.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0