Schlager FYR macedonia & portugal

balkan hiphop.
Överspänd Don Johnsson i sin Miami vice outfit duettar med psudo Linda Bengtsing (som tappat stinget)

Let´s go. Kortbyxor i bakgrunden, och tråkig.
tråkig tråkig tråkig.



portugal brukar ju inte hamna så högt.Och med en ballad så brukar det ju inte komma stående ovantioner.

Hon ser ut som E-types stora bakgrundssångerska iklädd ett svart tält.
Men jag känner igen den, känner igen den så väl.

hjälp- jag har hört den förr!!!

Men nu är det slut.
Nu är det bara att vänta och vänta. Och hoppas att Perelli går till final

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Erika

jag har för mig att jag tyckte att den påminde en smula om Army of Lovers Cruzified

2008-05-28 @ 10:05:02
URL: http://erikascondo.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0