schlager Grekland

grekland, Elena Papari....oj nej förlåt. Jag trodde fel. Men den här går väl till final va? och jag menar, med tre hyperaktiva dansare bakom en liten späd pingla i glitter och babydoll-kläder kan ju inte gå fel?


ja nu har alla sjungit. alla är väl förhoppningsvis nöjda och glada.Förhoppningsvis. Nu är det bara det tråkiga biten kvar. Röstningen. gääääsp.

Får väl se om man orkar ta sig igenom den. Hm.
Nu skall jag läsa vad Pappa C så insiktsfullt skriver om schlagerfestivalen

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Cissi

Det är ju sjutton oxå att man missar melodifestivalen här.....men jag njuter allt av dina kommentarer...det är nästan som att vara där...typ.

2008-05-21 @ 00:35:33
URL: http://cissimikesarah.blogg.se/
>Jag som skrev: Pappa C

Ja det var ju en upplevelse på nåt sätt ändå.



Märkligt hur mycket dålig musik det tittar fram...

2008-05-21 @ 09:19:29
URL: http://pappac.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0