...undrar om man skulle....

...ordna en EGEN tävling för Balkan

Andra länder har ju på nåt sätt ramlat ur tävlingen.


Nåväl, det är väl bra antar jag men vart är våra poäng.????

Njä, jag tror att jag går och slaggar istället.

Hm.

<< va f-n händer här??????


men det är väl så det är. vi skall nog vara glada om vi kommer i mitten nånstans.

Eller åtminstone inte sist. 

Hoppas jag.

framtiden får utvisa......


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Erika

jag tycker att vi ger tillbaks med samma mynt nästa år och skickar Jämtland, Skåne och andra potentiella utbrytarrepubliker till Moskva med egna bidrag(gärna med lite lagom lokal prägel). Sen kan vi rösta på varandra och ro hem hela tjottaballongen

2008-05-28 @ 10:02:03
URL: http://erikascondo.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0