vilken looser

sitter och slöglor på Sanningens ögonblick, medans jag är i bakfickan och pratar med tjejerna.

Vilket jäkla looser som sitter där. Linus.
Han har varit otrogen, han tycker att hon skulle ha silikonbröst och att blondiner är snyggare än brunetter (som den stackars flickvännen är)dessutom är han arbetslös och lever på flickvännen.

Och hon vill inte att han skall fortsätta. men han vill ha pengar han. han skiter i vem han sårar (det är bara ett spel, säger han)

Vilken looser (jag säger det igen)
här sitter han LOOSER´n


vad jag säger till flickvännen; DUMPA DUMPA DUMPA  

You Go Girl!!

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: KaraokePrinsessan

Fy fan!!

Missade programmet men måste nog kolla på nätet...
Om hon inte dumpar honom är det ju nåt fel på bruden!!
Lycka till att få en ny flickvän efter det!!!

Men han kan ju sitta där med sina pengar och ett par silikonimplantat och trycka på!!

Kram

2008-05-05 @ 08:51:40
URL: http://karaokeprinsessan.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0