alltså.kommer skönhet inifrån? är du säker?

Kolla här först.

sedan kan man ju fundera. Hur f-n är det ställt i huvudet på henne? Injicera MATOLJA??? SJÄLV??

Ja, jag vet inte vad jag skall säga. VARFÖR vill jag skrika i hennes (numera) vanställda ansikte .
Seriously.

Jag menar hon blev ju som en hybrid mellan en Bulldog och en klase tomater. och hur kan man göra det själv? Hur långt har det inte gått då?
Jag fattar överhuvudtaget inte den där hypen om att man måste injicera sig här och där, och lägga in saker i hakan spruta botox här och där för att: -Oj titta EN rynka! Jag har blivit gammal!
 
ja välkommen til livet säger jag. Det ingår i det naturliga förfallet. Gravitationen vill ha sitt och drar oss sakta men säkert ner mot jorden. det är nog bara för att vi inte skall vara så uppblåsa och fisförnäma när vi blir gamla. När man är ung, len som en persika och spänstig som en iller, så fattar man faktiskt inte att saker och ting kommer att ändras!
Helt av sig själv!

det finns inget vi kan göra åt det, utan det bästa är nog att stilla se på när naturen har sin gång. Man kan träna och äta rätt och sådan, men inget kan stoppa det naturliga förfallet. Celldöd går inte att undvika, fatta det!

och så kommer det nåt smart våp som tänker, ja, vad bra, jag har inte råd med silikon längre utan nu sprutar jag in matolja! 
Och hur mycket då? det måste ju vara flera liter som hon har suttit hemma framför spegeln och sprutat in.

läskigt säger jag. Och skumt.

Då har jag faktiskt hellre rynkor än att se ut så. 
Sent skall syndaren vakna. hon ångrar sig nu.

hon vaknar upp, som ur en redig bakfylla, ser sig i spegeln och gömmer ansiktet i händerna. ledsamt....och så där wacky så att man bara skakar på huvudet.

 

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0