ålrajt. Nu bär det av.

...skall hem till Nettan i eftermiddag. Vi skall käka tapas och dricka vin. ha det gött liksom.
Sedan skall vi gå på bio och titta på "Låt den rätte komma in". Fick ju ett par fribiljetter av Ordfonts förlag   
för att jag skrev så vackert om John Ajvide Lindkvist, som har skrivit underbara böcker.
och det är faktiskt första gången som jag fått något för att jag har skrivit om något kul. Jag börjar kanske bli som Blondinbella. Eller nån annan sån där storbloggare som får grejor hemskickade hela tiden.

men de förväntas ju att "recensera" grejorna hela tiden. Ny top från , tja jag vet inte, H&M. Klick, en bild, och den fantastiska texten; "Top från H&M, 189 kronor. Gu´vad söt!"

sedan är bloggen full av sådana intressanta och djuplodande insikter. Så stimulerande, verkligen.

Nä, jag skall i alla fall utnyttja min gratismuta och gå på bio. det skall bli trevligt, och som vanligt skall jag recensera. Filmen lite, men mest besökarna.

Det får inte bli för mycket vin innan bara, för då kommer bara någon annan recensera mig.

Strongt förresten av  Tyskungen att gå ut med att han gör alldeles för knasiga grejor när han dricker för mycket.  Kolla själva, jag tycker att han skall ha respekt för det. För att han skall sluta dricka alltså. Och inse att man kanske får en röst i huvudet som säger att; Go for it, babe, om man har tagit sig en rackabajsare för mycket, och så försvinner plötsligt den normala spärren. saker och ting spelar inte så stor roll liksom längre.

Fast jag har inte släpat upp en skottkärra i Växjö på tredje våningen bara för att det varit kul. Annat har jag hittat på. man har ju levt ett tag i alla fall.....

Brukar mycket sällan ha ångest dagen efter. Har mognat. Kan inte minnas när jag hade det. enda ångesten jag får är att man kanske MÅR kroppsligen dåligt dagen efter, inte för att man GJORT nåt dåligt.

Nä,nu lämnar vi det ämnet.

Nu skall jag köra Hugo till kalaset. han skall på ett 7-års kalas.

Tudiloo

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Krickan

Kära lilla Lotta,

jag har svårt att tänka mig att du någonsin gjort något på fyllan som du borde ha ångest för.

/Lilla C

2008-12-08 @ 13:19:35

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0