äntligen en ny bok

...av favvoförfattaren Dennis Lehane.

Kommer ni ihåg Mystic River? boken är bättre än filmen, jag lovar. Så spännande alltså.

om ni inte har läst något av Dennis Lehane så föreslår jag att ni kan börja med den. Sedan skall ni raskt beta igenom Gone, baby, gone. Har oxå blivit film.
Mörker, ta min hand, är en annan bra bok. Egentligen kan jag rekommendera vilken bok som helst av Lehane, och ni kommer att älska dem.
Spännande, välskrivna, med en mörk underton av det fattiga och segregerade amerikanska samhället.

och nu läser jag om att han har skrivit en ny bok!  Jösses vad spännande!

det betyder att jag måste springa ner och ställa mig i kön till bokhandeln...

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Cassandra

jag var och lyssnade på honom i kulturhuset förra veckan :D haha inte för att det var frivilligt men iaf, med skolan (:

2008-11-18 @ 20:41:27
URL: http://cassandraholm.blogg.se/
>Jag som skrev: My Josephine

Nog inte ens sett den filmen :S Känner mig lite sen :P

2008-11-18 @ 20:49:25
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0