Det var ju livsfarligt......det sa jag ju.

....Jag visste att det var livsfarligt att ge sig ut på stan och när man går intet ont anande går där, minding your own business, så får man pisk av ett gäng Clowner. (läs artikeln här)

Jag nu skriver jag Clowner med stort C för jag anser att clowner i allmänhet är ett jäkla pack som borde buntas ihop och skickas till en avlägsen plats där de inte kan skämma små barn, och mig. alltså jag ser dem som en gemensam grupp som har som "yrke" att skrämma folk. de kan man INTE lita på, det är omöjligt.

Alltså clown, vad är det om inte en utklädd, falsk jäkel med mindervärdeskomplex för att han inte älskar sig själv, precis som han är. Då sminkar han sig så han ser GROTESK ut, och himlar med ögonen och tar på sig överdimensionerade skor. vad skall det vara bra för?

Skall det vara kul?

Nä. Inte kul.
Bara väldigt disturbing på något mycket obehagligt sätt.

Nu vill jag inte prata om clowner längre, lika lite som jag vill prata om böldpest.

lika illa, på nåt sätt.

   

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Tänkte på dej när jag läste om den här clownen.... TÄnkte....Hm detta har säkert Lotta bloggat om och visst hade hon det :-)

2008-11-02 @ 20:58:38
URL: http://aragon.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0