Fy fabian, vad sorgligt.

har inte bloggat på 2 (två) dagar.

Har någon saknat mig? Inte det minsta.
Jag hade kunnat ligga överkörd i ett dike, krälandes i mina ega inälvor utmed en bergsvägg efter en mystisk skidolycka, nedlusad, omkullcyklad på väg till frisören, intrasslad och strypt av min egen hårtorkssladd, bränd av massiva mängder varm honung, eller helt enkelt fastväxt på toasitsen.

Ingen undrar, ingen ropar ut mitt namn.

-TreAmigoooooos? Var ääääääär duuuuuu?

Hm.
Nåväl.

Nä. jag är inte bitter.


Fick en för tidig julklapp i dag av maken och barnen . Kändes lite som plåster på såren.
Gjorde mig glad och lite löjligt lycklig sådär, på ett sätt som jag inte upplevt sedan jag spelade gamla LPskivor av Ratata för 20 år sedan.

jag fick Mauro Scoccos nya box. 50 låtar. best of the best. Ultimate Scocco. Kommer ut imorgon.

jag har bara en sak att säga........

Mmmmmmmm....maurobo.

 

bara för det så bjussar jag på en låt:



en av de bästa (tycker jag som gammal Scocco-fantast)

Vassegoda.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

TACK för tipset om skivan....har gett lite indikationer till Daniel att jAG oxå vill ha den...lite sådär spontant typ.....Frågan är OM han fattar :-)



Bra låtval oxå....

2008-11-26 @ 21:17:12

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0