hur kass är man då?

jag är bortvald. Snyft.

Fick inte vara med bland de bloggar som är trevligast.eller coolast. eller roligast. eller galnast. eller.......

Tyskungen har en tävling. Eller tävling och tävling, en omröstning kan man ju säga.
han har läst två miljoner bloggar i jakten på några få roliga.

Jag vet att han har läst min. (kolla här för BEVIS)

Men, snyft, jag fick inte vara med. Ergo= jag skriver som en kratta. No har feelings, liksom.Jag skall bara sura ihop, lägga mig i badkaret och täcka min kropp med kokosflingor och smörkräm, sedan får jag ligga tills jag torkat.

Suck. Fast det var ju redan något jag visste egentligen, så hur skall man med mina tio läsare kunna locka till mig tvåhundra tusen läsare som skapar köer på servern bara för att komma in på Treamigos?

Hm. Vet inte. Men visst hade det varit roligt. Att få skapa en egen kö, alltså. Stopp, här kommer du inte in.

jag skulle hyrt in Fadde som dörrstopp.
 Ole!

Hade varit najs.

Äh, nu drar vi vidare.
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke vettu.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Tyskungen

Du skriver bra. Jag kommer ha en måndagsrecension = hiss och en onsdagsrecension = diss

Kanske ska recensera dig då?



/Klaus

2008-11-03 @ 23:17:03
URL: http://beiersdorfbloggen.blogspot.com
>Jag som skrev: Treamigos själv

men nu vet jag ju inte om jag hamnar på måndagen eller onsdagen...

fniss.

Svårt att vara opartisk mot sig själv.

2008-11-04 @ 20:52:38
URL: http://treamigos.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0