Sanningens ögonblick

Ja, nu sitter hon i heta stolen.. Linda Rosing är med i Sanningens ögonblick. hon har med sig tre killar som stöd. hennes bror sitter i mitten och ser ut som om han skäms hela tiden och säger inte ett ord. Hennes två polare har lika mycket botox i hjärnan som Linda, och den ena, Bobby, han har nog gjort sina läppar samtidigt som henne. De fick antagligen ett "Spruta-två-betala-för-en-pris.."

de sitter dessutom och babblar hela tiden i bakgdunden, Och på nåt sätt så hetsar de henne, och så aningslös som hon är så svarar hon rätt ut,  och tycker antagligen att hon är modig och stark, som sitter där och svarar på frågor.
Det känns som om man får en bild av hur jädra ensam hon är i livet, för där sitter hennes kompisar och gör sig roliga på hennes bekostnad. Hur känns det?

Och bjuder hon in till det? Hon kan väl omöjligtvis vara så ignorant att hon inte SER alla som utnyttjar henne och och som använder henne? Eller är det det hon vill? Fattar hon hur landet ligger så är det väl så att hon förtjänar det. Och inser hon inte det själv, tja då finns det nog inget att göra.

Man kan inte tvinga på någon självdistans och insikt, det är omöjligt.

Jag måste ju självklart titta nästa vecka hur det går. Jag undrar hur länge hon klarar sig, och om det blir en gråthistoria. Hon kanske behöver "förklara sig", hur hon känner. Det verkar inte som om hon riktigt kan stå för det som hon säger, utan hon måste förklara hur hon menar.

Självdistans?

Självsäkerhet?

makt?

Pytt.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Towa

jag tyckte linda var härlig :)

2008-11-10 @ 00:19:37
URL: http://www.towalindberg.se
>Jag som skrev: Daniel

Jag me! :) (om man får ljuga)

2008-11-10 @ 00:58:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
>Jag som skrev: Towa

hhaha nej men det var ju tv som vinklade det som att jag hade gjort en hel del fel.. så i verkligheten är det inga problem

2008-11-10 @ 12:34:09
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0