shoot. vilket gäng

Vi har haft förfest.
Förfest för 6 st 7-åringar.

Jorå! det var lågstadiedisko ikväll. Hugo ville ha förfest. Och bjöd in, och de kom.

 här är det Isak och Hugo

 sedan dök man praktiskt taget ner i chipsen

Här är Hugo och hans körtjejer

 Här sjungs det för full hals.

Det var tur att festen bara var i en timme,för sedan orkade inte vi mera. Då var det dags att köra iväg dem till discot.
Najs.
Det är ju så man själv minns sitt första disko. Jag minns ett, det var i fyran och jag breakdansade,
Japp, det är sant. Jag breakade. Och vi battlade. Tufft som få.

Hey, you, the Rock Steady Crew
Show what you do, make a break, make a move
Hey, you, the Rock Steady Crew
B-boys, breakers, electric boogaloo


Jag kan bjussa på videon. Ljuva 80-tal. Ljuva klippteknik.  Sen blev jag synthare istället. men det är ett annat inlägg.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Emma

Haha, får man ha lågstadie-disco fast man är stor? Även om man inte har barn menar jag?

2008-11-14 @ 21:10:55
URL: http://www.metrobloggen.se/deltadelta
>Jag som skrev: treamigos

visst får man ha lågstadiedisco utan barn!! Nya flugan kanske....och tänk vad kul man kunde ha.

2008-11-14 @ 21:52:33
URL: http://treamigos själv

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0