från djupet av min själ

Har hittat en ovanligt intelligent och vältalig blogg.

Tyskungen skriver så man skrattar och gråter. Kolla själva.

Speciellt det HÄR inlägget, som får min hjärna att snurra och vilja få ut alla de saker som man har inom sig när det gäller mina kära, fast döda, föräldrar.

De är en del av mig som aldrig kommer att få träffa mina underbara barn, och då kan jag kanske dra mitt strå till stacken genom att skriva något vackert  som de sedan kan ta med sig genom livet.

Jag jobbar alltså på denna post, och den kommer att uppdateras så snart jag kan.

Under tiden, Läs Tyskungens fantastiska ord över sin mamma.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0