Ladies night.......

ja, i lördags drog jag till Götet (äntligen) för vi var ett tjejgäng som skulle gå på Ladies night.
Och 5000 tjejer i Scandinavium kan inte ha fel.
Martin Stenmark har den perfekta gen uppsättningen (som de sa själva).
Och Peter Stormare ÄR en skådis, och en bra sån. Det var ösigt, det var party och det var vrålande tjejer som släppte loss ett rungande JAAAAAA när martin Stenmark frågade om "vi ville ligga"..... japp.

Bra musik,  ösigt tempo och.......  lite sång lite dans lite naket.

precis som vi ville ha det! upplivade gick vi sedan vidare och drog på lokal (som mormor brukade säga)
där blev det drinkpartaj och härligt umgänge med gamla kompisar som man inte sett på evigheter. Gamla klasskompisar sedan gymnasiet och andra som jag aldrig sett förr, men det gjorde inget.
För jag har skrattat. Jag har skrattat så jag hade kramp i käkmusklerna, jag har dansat och vi har haft det så jäkla KUL så vi sa att det kommer att bli ett årligt evenemang!!

fast nästa gång skall vi sitta längst fram.........

Vi vill oxå ha Martin i knät!! (en liten stund åtminstone)



och jajajajaja...låt oss få vara östrogenstinna klimakteriekossar ett litet tag.....
det är vi väl värda!!


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Anne Ekberg

Hej!

Jag är marknadschef på ordfront förlag och såg på din blogg att du gillar John Ajvide Lindqvist. Kan itne du mejla mig din postadress, så ska jag skicka en "grej" till dig.

Vänliga hälsningar

Anne

2008-10-07 @ 14:32:46

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0