man är ju för snäll liksom

...har precis suttit och rättat 25 skrivningar. Nu är jag trött. Och jag kan provet utantill.

det var väl bra det då. Annars så sover alla barn och jag sitter isoffan och har druckit en kopp suersött te,för intenog med att man sköter sitt jobb på kvällstid, man har ju fått ont i halsen oxå. och det är ju alltid trevligt.

Eller hur?

Och när man vaknar kl 05 på morgonen och man tror att det är jordbävning, men vad som visar sig är att det ÖSREGNAR på plåttaket, och då menar jag ösregn. Inte ett vanligt litet "nu slås glasrutorna sönder"-regn utan ett optimalt 2Om-du-går-ut-i-regnet-så-får-du-hål-i-huvvet-regn". Och det är ju skönt att veta att man kommer cykla om kring med barn till dagis i detta regnet.

Som tur är skall jag säga så lugnade det ner sig och det var skönt. man blev inte blöt i allafall.  Men kall blev jag, så därav....halsen. Häpp. Nu var det förklarat. Om det var någon som undrade alltså.

kanske inte.

Annars kanske en go göteborgare som kör taxi kan roa.



jo det kunde han.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0