Sorg i bloggosfären???!

Allvarligt. Bit ihop nu. Ta spjärn. Sucka högt och se bortåt fjärran med längtan i blicken.

det har hänt, det som vi fruktat och en del väntat på. (jag)
Läste i Aftonbladet att (håll i er nu)
Blondinbella, alla bloggbimbosars övermoder, SLUTAR ATT BLOGGA.

det tar för mycket tid, säger Blondinbella ledset och blinkar mot kameran med sina små hundvalpsögon, och säger att "skolarbetet"har blivit lidande. Nä men säger du det, Blondinbella. Hon har alltså helt själv kommit på att hon inte hinner gå och shoppa två miljoner toppar på förmiddagen, recensera dessa och sedan ta itu med läxorna på eftermiddagen.

Dessutom så är det ju så att hon skulle bearbeta ett övergrepp som hände i sommar, och vad det var det kommer jag knappt ihåg. Kan ha varit att hon fick hemskickat fel storlek på nån tröja eller så.
dessutom så kommer alla 12 till 17-åringar att inte veta vart de skall vända sig för att få tips och hur de skall vara, gå, stå, köpa, och se ut. Jobbigt. Kom inte till mig, säger jag.

Kan detta faktiskt leda till en förbättring i bloggosfären? Kan det leda till att fler Bloggbimbos lägger ner sina bloggar? Kan det leda till att små tjejer kan se sig själva som en förebild, istället för någon östermalmskicka som har fötts med silverskeden i mun samtidigt som hon kom utglidande på en räkmacka?

Ja, ja ja nu vet jag att en del gnäller, "jamen skriver du så jävla bra själv då?" Nej, det gör jag inte. Men jag försöker inte pracka på intet ont anande och OSÄKRA pubertetstjejer ett ideal som är skräp.

Jag står för ironi, sarkasm och för ett allmänt godtyckligt umgänge. Gött va? Iböand försöker jag vara PK (politiskt korrekt) men det lyckas oftast inte. Men jag försöker.

Men det är lite lustigt att det blir stora rubriker när hon lägger ner.

men vart skall jag nu läsa om jag är UTE eller INNE? Är jag AV eller PÅ? Knäcker jag eller är jag helt borta?
Nu vänder vi blicken inåt istället.






Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Lisa

IQ-spärr skulle lösa många problem. Haha. Eller en alternativ ledare för denna fårskock... Jag misstänker att Kenza kommer få några fler flockmedlemmar. Dagens ungdom..!

2008-10-12 @ 20:27:31
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0