sug min spene.......

....skrek den galna ko-kärringen och jagade barnen,

bara i USA mina vänner. Hon hade alltså klätt ut sig och sprungit omkring och vrålat och jagat barn, Hallå Halloween är liksom inte än?

Men visst är det som en hemlig dröm att rusa omkring i stan och jaga folk och vråla som en ko.
Jag undrar vad hon hade fått i sig?! Men hon fick sitta i finka i en månad. I sverige hade hon hamnat på Aftonbladets löp och fått en roll i en dokusåpa, helt klart.
Och kanske fått vara med i en reklamfilm men hon som spydde under det där spelprogrammet som gick på teve. Nrej, ännu bättre. Hon kunde vara med i "Hålet i väggen" det där "underhållande" programmet. Fast utan silvertrikåer då...

Och visst ser hon helt fantastisk ut?


hey big momma, sug min spene!!!

bara i Amerika, mina vänner, bara i Amerika....

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0