Smartskalle!

Men hallå! Vad enormt SMART jag måste vara!!!
Kolla här, och räkna sedan ut hur oerhört klok jag måste vara.
Man blir ju riktigt glad, för här har man det svart på vitt!

Fyra barn har jag fått, och varje gång så blir man smartare och smartare enligt artikeln.
FAST:
jag måste bara slänga in en liten passus: det kanske beror på VART man startar på IQ-skalan.

Jag menar är man i det där inavelsstadiet med banjospelande ungar med öron som står ut som parabolantenner så kanske man inte blir såååå mycket smartare på skalan om man ändå lyckas puncha ut ett halvt tjog ungar.

Är man i stadiet med ett Nobelpris som väntar runt hörnet, med tvåhundra artiklar publicerade i molekylärbiologi, och hinner ta tid till att få ett barn (eller två - tänk på genetiken) så kanske det heller inte märks så suuupermycket på skalan.

Om man, som troligtvis jag gör, befinner sig i mitten, inte klok som en bok, och inte idiotvarning, så märks det säkert mera.

Visst, man blir snabb i tanken, man kan fokusera ut tre ungar som springer på var sitt håll, snabbt göra en kalkylering på vem som mest befinner sig i livsfara, och samtidigt som man räknar ut vad man skall göra för mat till middag, och vilka saker som skall med till dagis, och vem som fyller år nästa gång och vad man skall köpa för present, samtidigt som man funderar på vilka tapeter man vill sätta upp och om de matchar med det där kaklet man sett.

Man kan simulera fram en händelsekedja genom att se rörelsemönstret  hos tre glada barn som klättrar på en gungställning, och den händelsekedjan kommer att sluta med blåljus och ambulans, eventuellt gipsning.

Att implementera en personlighetsutveckling och känsloterapi i ens dagliga liv, alltså komma ihåg varför ungen var så jäkla arg på morgonen så att man inte gör om samma misstag.

Ja, det finns mycket man kan säga, och om den där "sabeltandade livmodern" //Tack LISA för ett bra uttryck//  och jag inte hade haft ett fruktbart samarbete så hade jag ju inte kunnat få krama om mina små troll på kvällen.

det är som jag säger:
Det är när de sover som man uppskattar dem mest. För då är det tyst. Och skönt. Eh....




Har troligtvis INGA barn...

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: ????

Du som brukar skriva "only in America".....Iadg på radion så va det ngn amerikan som skulle stämma Gud pga naturkatastrofer men de la ner stämningen för de kunde inte överräcka stämningen. ;)

2008-10-16 @ 22:18:34
>Jag som skrev: Anonym

http://stockholm.expressen.se/Nyheter/1.1335486/nej-du-kan-inte-stamma-gud-inte-ens-i-usa



Här kommer en länk ang det jag skrev igår.....;)

2008-10-17 @ 10:16:45
>Jag som skrev: Johanna

AHAHAHAHA, nej hon har DEFINITIVT inga barn!!!

2008-10-17 @ 11:23:39

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0