Igår; cykelfest. Idag; trött.

...men det är ju bara att gilla läget liksom. Kung på natten, kung på dan, som vi säger.
Och det var supertrevligt att trampa hem till okända människor och äta och dricka gött. Vi hade efterrätten så man försökte ju att hålla sig något i styr liksom så att man inte skulle slira ur innan målsnöret på nåt sätt. Men när väl all mat hade slunkit ner så var det samling på Näckrosen och DANS för hela slanten. dans och vätskekontroll.

Jag buggade. och för er som känner mig vet ju att jag inte kan bugga.
Men nu har jag haft ett äss i ärmen;
jag har gått på liten privat buggkurs på jobbet!

Så nu kunde jag (nästan) hänga med i de flesta turerna, och det var en otrolig skillnad från förra året när jag inte kunde alls.
Ja, det var sköj. Dessutom var det ett liveband som spelade covers så det var ett jädra drag.

Jag knallade hem vid 03, och sedan vaknade jag vid klockan sex ändå. fattar inte varför det blir så. Inga barn hemma, lugnt och skönt, och man ligger där klarvaken och glor upp i taket.
Mn jag gick upp och glodde på Dr.Phil på teven.
Sedan gick jag och hämtade barnen vid 09....

Annars mår jag oförskämt bra. Nema problemas på nåt sätt. Har till och med legat och lukat i landet på fm.

Nej, nu känner man sig lite sömndepraverad så jag antar att det blir tidig kväll.....


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0