jag äger!! (har jag hört)

Gjorde testet i expressen om man fattar tonåringarnas sncak. Och det gjorde jag faktiskt....
hade 10 rätt av 13 så det var ett gott resultat...
Nämensåatte....

Testa själv.

det var lite kul faktiskt. då går det när man umgås med gymnasieelever hela dagarna. man snappar ju upp ett och annat.

Nu sitter jag och glor på en ny serie på 5;an. "Färjan" och nu var det folkstorm på aftonballen.  "Visa inte hur otrogna vi är"! skriker kärringarna och gubbarna som åka på färjan och festat loss det i tron att ingen skulle se dem, allra minst en tevekamera som skickar ut det över hela sverige, så gamla faster sätter kvällkaffet i vrångstupen och stryker dem ur testamentet direkt.

men vad tror de? Har man åkt och gjort bort sig så får man väl stå för det. Men bara för att folk super sig hysteriskt fulla och får lucköppning och hånglar loss på varenda dansgolv som finns, och när de vakna upp så drar de till tax-free butiken för att fylla på förråden för det tog slut kvällen innan.

Och blonderade singeltjejer som varit singel i SJU år (påpekar hon högt) som skall ragga loss och hitta mannen i sitt liv (och det gör man säkert på finlandsf'ärjan, men wtf- undrens tid är väl inte förbi)

Joråsåatteeeee....

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hahaha... Jag bloggade oxå om programmet " Färjan " håller helt med dej... Sååå larvigt att man inte kan stå för vad man gör och sen " skylla på spriten " nänä nu kommer sanningen fram :-)

2008-09-30 @ 07:27:19
URL: http://aragon.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0