jag har tydligen världens sämsta smak

Kollade på aftonballen. uppenbarligen har jag världens sämsta smak.

jag tyckte ju som jag tyckte om det där hjärnlösa programmet "Hål i väggen" d.v.s inte alls.


Och så slår man upp tidningen och det var tittarsucce.


Sägs det.

Jag repeterar; Tittarsucce.



eh??


MMMM. smaka på det ett tag. Men då är det väl så.


Min humor var en gång så sjuk att den dog.


Ikväll däremot skall jag titta på Magnus Betnér som drar runt och förolämpar folk. Eller kan man säga att han använder en hög form av sarkasm.


Och det vet ju ni, att jag gillar.



Ah!

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: saom

Jag tror dom har ganska låga förväntningar för att kalla det där en tittarsuccé.

2008-09-18 @ 13:06:33
URL: http://saom.blogspot.com/
>Jag som skrev: Treamigos själv

ja, det känns nästan som de inte ens själva trodde på sin idé....

2008-09-18 @ 22:35:08
URL: http://treamigos.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0