Men vaddå? Är man förvånad?

Blåvitt åker till Stockholm för att spela mot AIK. (står det i artikeln)

Går direkt o käkar mat, när de kommer från tåget. Då är det pucko-huliganer som kastar sten in i restaurangen på IFK.

Ja, men kan man inte bara stänga av AIKs matcher för allmänheten? det är ju alltid de som bråkar. Låt dem spela för tomma läktare, det kan de gött ha.

Och det gäller för övrig vilket lag det än är. Det finns ju människor (apsläktingar) som går på fotbollsmatch och står med ryggen vänd åt spelarna hela tiden, och bara hetsar folk. Om man står med ryggen vänd åt matchen så känns det ju som om att det är inte själva spelandet man är där för. man är där för att hetsa och bråka, stöka.

Då är man rätt korkad.

Sitt hellre hemma och gapa, istället för att förstöra för dem som vill gå på fotboll.

Puckon.

Men i alla fall:

O  ikväll hoppas jag IFK vinner!




Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Bosse Lunkan

Ja! Stäng av AIK och alla som vänder sig på läktaren! Och alla korkade! De kan ju se på TV eller få böter! Alla idioter är idioter! Stäng av dem! Tommare läktare = färre idioter! Låt allsvenskan bli första publikfria ligan = idiotfria ligan! Vi syns på Canal+!

2008-09-14 @ 04:29:47

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0