min blogg har inget budskap

såg på aftonbullen att man skall stajla upp sin blogg.
man skall vara:

Så bloggar du bäst :
Skriv om det du kan 
 Nischa dig
var personlig
Lär av andra bloggare
Länka mycket
Lägg ned tid

Jo det kan man ju tro. Inga små krav liksom. Och hur skall man hinna detta då?
Genast känner man ju sig som världens sunkigaste bloggare.
har inget tema.
jag menar VEM vill egentligen läsa om en stressad småbarnsmorsas vedemödor?

INGEN

Nicha dig, säger de. Nischa mig vart? jag är inte arton och kan blogga om de små dyra topparna som jag får köpa innan jag går till skolan där jag läser på handelsprogrammet som pappa betalar för med sina ihoptjänade pengar.

Jag kan inte blogga om nåt annat än livet, och hur intressant är det?
Länka mycket.
Länka, ja. Men då måste man ju vilja länka till folk. Jag vill bara länka till vissa. Och de har ju inte ens en blogg.

Och det får man inga läsare på.
Uppenbarligen.

Lägg ner tid.
Men HALLÅ, man har ju ett liv!

Jobbar man 75%. Pluggar 50% har tre ungar å hus och tvättberg, rabatter, inköpslistor och stressmagsår så hinner man inte!
Lägg ner ett par timmar om dagen. Jo tjena du.

man är ju inte Blondinbella precis. Hon får vara med i Extra Extra på teve 3 och sitta och se helt oförskömt oförståndig ut, utan att någon reagerar. Såg ni henne?
gay< eh, vem jag Åh, vaddå typ?!

Nej jag är inte avis. inte på de där Bloggbimbosarna som är 17 år och tror att de är enormt livskraftiga och erfarna i livets vedermödor. Åh, vilket jobbigt liv de har, att behöva sitt och dricka latte för att folk kräver det.

När skall jag få va med i teve?
Eh, typ aldrig.

Nä jag e inte bitter.

Nä jag kör mitt räjs. Sedan får det vara.

däremot kan jag tipsa om roliga "anti-bella-bimbo-bloggare"
kolla här: kul. här är en annan skojjig: här.


sedan skiter vi i resten.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Kan inte dina elever lära dej blogga på "rätt sätt" haha de är ju i den där åldern...:-)



Elin har fått en dator på sitt rum nu och har min telefonblogg i sina favoriter, igår frågade hon om HON inte kunde börja blogga asg men där går gränsen...inte vid 9års-åldern :-)

2008-09-25 @ 07:43:00
URL: http://aragon.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0