såg en kul grej förresten



Är verkligen Jacko´s näsa lika gammal som honom själv?

Hur åldras plastmaterial? Eller är det naturgummi?

Mannen som gav näsplastik ett utseende. Eller icke-utseende.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: KaraokePrinsessan

Nä troligtvis är inte näsa lika gammal... Men frågan är vad för plast det är?

Är den biologiskt nedbrytbar och förmulltnar den då långsamt i Jackos anskikte?

Eller är det nån miljövidrig plast som kommer att se likadan ut i årtusenden även då Michaels egen kropp blivit jord?

2008-09-14 @ 19:02:57
URL: http://karaokeprinsessan.blogg.se/
>Jag som skrev: KaraokePrinsessan

Nä troligtvis är inte näsa lika gammal... Men frågan är vad för plast det är?

Är den biologiskt nedbrytbar och förmulltnar den då långsamt i Jackos anskikte?

Eller är det nån miljövidrig plast som kommer att se likadan ut i årtusenden även då Michaels egen kropp blivit jord?

2008-09-14 @ 19:03:29
URL: http://karaokeprinsessan.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0