jag har överlevt

...fredagen den 13.

Inga stegar har ramlat ner på mig, inga katter har sprungit ut på vägen. Inga speglar har gått itu.

Nycklarna ligger inte på bordet, inga flygplan har tappat sin ena motor i på min altan, badrummet har inte sprungit läck. Ej heller har jag halkat och brutit lårbenshalsen, jag har inte satt ett kycklingben i halsen, och ingen av mina barn har svalt en geting.

Totalt kan jag sammanfatta det som en ganska lugn fredag den 13.

Tack för det. Om en halvtimme är den över.

Då kan jag pusta ut.



pust

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Catarina

Vill rekommendera dig att läsa "The Secret" av Ronda Byrnes. Den handlar om bl.a "The Law of attraction". Sen kommer du se alla fredag 13:e som turdagar. :-) . Om du vill

Kramen

2009-02-14 @ 13:00:08
URL: http://www.enjoywellness.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0