Livsglädje

Vill bara tipsa om en stark tjej som ger alla en röd tråd att följa genom livet, nämligen att leva!

Sabina, som drabbat av malignt melanom och som kanske inte har så långt tid kvar i livet. Hon är en rakryggad tjej som ser krasst på livet och det som livet gett henne.

If life gives you lemons, make lemonade....

Lite så. hon är så enormt stark utåt och orkar skriva om det som är jobbigt, henne behandling och hennes tankar inför hennes barn som kanse snart står moderslösa.

Jag är imponerad, och jag hoppas att om jag drabbas av något sådant, att jags skall finna det modet som Sabina har.

Hon är en ledstjärna för oss alla.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0