melodifestival del 1:2

Vidare:
Alcazar, Emilia, Scotts, Bröstonnan (låt nr 1) samt snälla snälla snälla (varför) Af Ugglas.

Sernholt åkte ut. Och HUgo är ledsen. -Den var ju BRA!, säger han.

-Snälla, snälla, var superdålig. säger Hugo. Jag kan inte annat än att hålla med.

Sedan kommer den övertjocka Freddie Wadling. Vad har hänt? Varför Freddie, varför?

Duell? Det kommer att bli duell? Vem har godkänt det här upplägget?? helt förvirrad.....

Hugo såg ut som om han verkligen gillade Petra Medes skämt om att alla har en chans till förutom hon för hon fyller snart 40. Jag skrattade högt, Hugo föll in och skrattade upprepade skämtet; han skrattade, jag skrattade och så säger han,"-äH, Jag fattar inte..." och skakar på huvudet.

Men nu är han nöjd för att de gick vidare.Alcazar då. Men han besviken att "svanen" inte gick vidare. (Sernholt)
Men vad jag inte fattar är:snällasnällasnälla snälla.......men det är en annan historia.

Nu avslutar jag rapporten. tack bisittaren. han har somnat jag jag meddela.

signing off.


 Petra. Bäst i kväll.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Fast vänta du.. Uggla kommer förmodligen att slå igenom med sin snälla.. Man kan tycka vad som helst om henne... men jag tror det kan bli en riktig högoddsare...

Natti Natti

Jag håller fortfarande på Hugo.. ;)

Kramis Gissan

2009-02-07 @ 23:10:26
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: Gissan

HAHAHAHAA...

Börjar bli mycke nu.. ;)

Denna kommentaren skulle egentligen till Pref....

Men jag gillar Hugos comments ändå...

Ha en go kväll/helg-detsomekvar...

Kram G

2009-02-07 @ 23:16:27
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0