RYSARTEVE

Glodde på Familjen Annorlunda på teve 4.

Glad (?) mamma tänker ta alla sina 8 (ja ÅTTA) barn till....håll i er nu....badhuset.
nån pappa såg jag inte av men några av barnen var ju åtminstone tonåringar, resten var, tja under 6 år.

Panik i butiken, här sprang ungar runt omkring planlöst, stack åt olika håll och mamman såg ut som om hon höll på att få en hjärnblödning när som helst.

Men att få tanken att åka till badhuset med så många småbarn utan att be ett par stadiga kompisar om hjälp?? varför!Jag åker med max två. Sedan kan jag inte garantera livsuppehållande åtgärder.

I alla fall. Sedan blev barnen hungriga. Och mamman går till kiosken. Kiosken!!!
-Det här blev dyrt det här, utbrast hon när hon hade burit bort tvåhundra pommes och korv, fjorton bullar, 38 merförpackningar och en alvedon.  Eh, ja, det blir det.

Lättast kanske är att kvällen innan förbereda lite lätt käk att ta med sig.
Ett silverfat med gåsleverpatésnittar kanske? Nej, men lite bullar, fika, saft, risifrutti, vad som helst. Inte köpa till 10 personer i kiosken. Där vet man ju att en kopp kaffe kostar 39 kronor.

Jösses. Sedan var jag tvungen att stänga av. Det är svårt att se helt rationellt fungerande mammor få blackouter i teve. Svårt att se att hon skulle gjort detta om teve inte hade varit där och filmat...rättare sagt, jag HOPPAS på att hon inte gör det.

Då är det ledsamt.
fast lite skönt var det att se nån annan med vild panik i blicken..... det är inte bara jag!





Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Fasen..missade det programmet... Kollade lite på Stormen, blev förbannad för den serien är så jävla B...satte mig här vid datorn...sitter här än...skulle ju inte... Fasen åxå... ;)

Gåsleverpatésnittar.. Hahaha...ja, det hade varit nåt.

Gonatt o sov sött nu..vila blicken lite.. ;)

2009-02-09 @ 22:09:52
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: Daniel

man borde hyra en baywatch bodygard!

2009-02-10 @ 14:13:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0