Nu börjar en vanligare vardag.

Nu börjar jobbet.

Har varit ledig i tre veckor. Skönt som 17,men jag fattar ju inte varti tiden har tagit vägen. Swisch, swosch så försvann det jullovet. Livet rullade på, snön föll samtidigt med temperaturen.

Jaha, så nu är det bara att bita i det sura äpplet och knalla tillbaka till jobbet. I övermorgon kommer eleverna.

morgondagen kommer att vikas till planering, planering och åter planering.  dessutom upptäcker vi ju  idagatt dagis fortfarande är stängt, så snälla farmor kommer att ha barnen imorgon. tack för det.

En sak som jag läste i blaskan var att Mauro Scocco och Plura kommer att göra ett program tillsammans. De skall laga mat och bjuda in gäster. Det blir såklart kända gäster. Skådisar, musiker och annat löst folk.  Man skall tala om livets goda, döden och livet.  Bjud in mig, säger jag. Jag kan nog bidra med ett och annat som inte kändis världen kan. Intressantare när helt okända människor får chansen att träffa kändisar. Oförutsägbart, man vet aldrig vad som kan hända. Jag vill gärna äta en romantisk middag med Mauro. Han är ju ett av mina frikort, som bekant.. Det hade blivit succe´-teve det! Snudd på dokusåpa!

Hihih.

When hell freezes over. Yeah right.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Anonym

Stackars dig som bara fått va ledig i 3 veckor.....dessa lärare....gnäll,gnäll ;) ;)

2009-01-07 @ 10:59:23

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0