Idol är i stan

Har hört att IDOL 2009 är igång med sina uttagningar. Spännande. Eller inte.

jag tycker bara det är roligt att titta på grunduttagningar. Det r då man ser de här människorna utan självkritik, utan självinsikt och utan sångförmåga. Ändå kommer de. Hoppas och tror. Väntar och väntar på att få gå in til juryn och göra sitt framträdande som kommer ta dem till toppen, till stjärnorna till strålglansen och till drömmen.

men hur brukar det sluta?

Oftast så här.




Lite from over-seas



Och lite hemifrån.

Men jag lovar; ni kommer aldrig aldrig aldrig få se mig i Idol.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: emma

hahah ja fy fan, uttagningarna är grymt underhållande!

2009-03-25 @ 23:23:16
URL: http://egolife.blogg.se/
>Jag som skrev: Gissan

Jag gillar åxå idol.

Fast jag brukar nog mest kolla i slutet när det går på fredagar.

Orkar inte följa sånt som går varje dag.. ;)



Fin kväll till dig.

Kram Gissan

2009-03-26 @ 22:05:36
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0