packa pappas kappsäck.

eller varför inte allas väskor.
Tidigt på söndag morgon åker vi iväg. Då bär det av till Sälenfjällen för den årliga skidresan.
Högis, here we come!

Men det är som om jag fastnat i Twillight Zone. Det är så mycket väskor som skall med Och inte bara det. Väskorna skall ha fullt innehåll också. Och jag önskar att jag på nåt sätt kunde förmedla vad som skall i. kläder till tre barn, varav två som ständigt kladdar ner sig. Tre dubbla utekläder till tre barn, mössor, vantar, halsdukar, sockor, kalsonger, leksaker, astmamediciner, mat, torrvaror, kortlek, kläder, toapapper, handdukar, lakan, böcker, schampoo, dator. filmer, dvd till bilen, skidor, hkälmar, snowracrar (ja flera) fårskinn att sitta på, termosar, kakor, spaghetti, fryst mat, alvedon, skor, skidkläder, badkläder, toppluvan, något värmande till backen, skidglasögon......listan goes on and on and on....

Suck. fantastisk, Jag undrar hur jag skall få plats med allt.

Jag undrar hur jag kommer att hinna packa allt...

Imorgon är en annan dag! (som tur är)



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Glöm inte de fyra killarna bara :)

2009-03-27 @ 21:42:34

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0