Pip pip åsså kom Ludde in.

Här kommer lilla Ludde...håjaja

Idag har Hugo fått en hamster, En liten söt guldhamster och som Hugo sa; Jag är så glad så att jag kan börja gråta!
Ikväll har han suttit framför buren i minst en timme och tittat på det lilla krypet som omväxlande har sovit, bajsat, sprungit i hjulet, ätit, druckit, bajsat, nosat, sovit, kryp, klättrat och sprungit (en massa varv).

Hugo är genomlycklig. Han döpte hamstern till Ludde.

Jag har en lycklig 7 åring som ligger i mörkret och lyssnar till det knarrande ljudet av en alldeles egen hamster som springer runt runt runt. Och ler.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Då vet jag vad E kommer att prata om idag när han kommer hem.....Tänk NÄR Ludde rummer ryser har sån FOBI för de där djuren, men visst är de söta att " se på "



Min gamla barndomsvän hade massa såna där lite kostiga djur...och tänk den dagen när ÖDLAN hade rymt under natten....den hittades MYCKET senare torkad mellan sängen och väggen....det var pga hennes fjur som jag fick min FOBI tror jag :)



MEN jag förstår att H är glad......Undra vad E vill ha för djur nu ??!!!

2009-03-05 @ 09:31:51

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0