Ryssland och yttrandefrihet.

Just vad man kunde vänta sig.

Nån snubbe/a (oklart) som tycker att det är smart att lägga in TRE likadana kommentarer under förra inlägget,, där jag råkade skojja om att Ryssland inte gillade Tingaling uppträdet i Globen härförleden.

En sak fattar inte jag. varför tre likadana kommentarer? varför tre olika epostadresser. Och EN IP-adress.

Hm. Och vi har ju faktiskt yttrandefrihet och vi får tycka precis vad vi vill här (nästan). Jag tycker att (som skribenten skriver)  den "billiga humor" som uppvisades är kul.

Det står jag för. Jag tillhör inte den kategorin av kvasiintellektuella som sitter och beklagar sig över den mentala statusen hos folket. Billiga poäng och låg humor skall utrotas. Tvi vale om någon skrattar. Det skall vara DJUPT och SVÅRT och långsökt. Den skall attrahera hjärntrusten. Fy bövelen om man har KUL:

Vi andra är idioter.

Skribenten skriver: pseudoickepolitiska interneuropeiska skown. Kan någon människa förklara detta för mig?

Tala till mig som om jag var ett barn på 5 år. Beskriv vad det står. Jag fattar inte. Skown? Herregud, snacka så folk förstår. kanske är han politiker. kanske är han skojjig. Vad vet jag.

Du får tycka att jag är knäpp. Vassego. Jag får nämligen tycka vad jag vill, och alla får yttra sig. Det får vi. Därför får dina kommentarer stå kvar.

Alla har rätt att uttala sig.

Men snälla, nästa gång; skriv så vi vanliga människor förstår.

Ironi: den intelligentes vapen. Eller den dummes försvar.   Välj själv.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Daniel

Radera å gå vidare. Onödigt att slösa tid på idioter

2009-03-18 @ 14:53:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
>Jag som skrev: Gissan

Jag håller med du...

Jag tyckte Tingeling va det roligaste o bästaste bidraget. Letade efter det på nätet men hittade inte det...

Du hann först ;)

Håller åxå med Daniel... skit i tråkmånsarna.



Kram Gissan

2009-03-18 @ 18:54:39
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: Gissan

Hey you...

Jag har en sak till dig inne hos mig.. ;)

Om du vill ha den..



Kram Gissan

2009-03-19 @ 19:21:11
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0