så jäkla onödigt.

Hos vem kan man klaga? Hos vilken vädergud kan man lämna in ett klagomål på vädret?

Jag trodde det var SLUT på vintern. Jag trodde att våren skulle komma och tränga undan Kung Bore. Icke sa Nicke.
vad händer?
Gårdagen var en underbar dag. Varmt, lite lätt isande vind, visst, men det kan man stå ut med. Solen sken från en klarblå himmel och fåglarna körde nästan lite kuttrasju i buskarna.

Vi  klev glada iväg till blomsterhandeln och köpte en massa penseér och påskliljor och vad-de-nu-heter-med-lila-konstiga-blommor-på. planterade. Njöt av den vårlika känslan.

Och när jag vaknar upp imorse så känns det konstigt.. Vad är fel med världen? Den är vit. Vit som i SNÖ.

Suck.

Och penseérna?

Rätt trötta och frusna.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0